Met een sterke strategie als rode draad, gaan we op zoek naar het best mogelijke verhaal voor jouw merk. Op eigen kracht, of in co-creatie. Jij kiest. De korte inhoud? Lees het hier.
Door de grote voordeur van Hotel Hungaria wandelen elke dag een pak  entertainende, informerende en inspirerende verhalen de wijde wereld in. Maar we willen natuurlijk ook dat die verhalen gezien, gehoord en gedeeld worden. Daarom zetten we sterk in op de slimme distributie van de content die we maken.
Eerst het slechte nieuws: het is vol in contentland. Als je het niet weet wie je wilt bereiken, en vooral waarom, moet je er niet aan beginnen. En dan nu het goede nieuws: strategie! Strategie, da’s de beknopte term voor een doordacht plan van aanpak. Al komen de ervaren strategen van Hotel Hungaria vast met een nog veel fraaiere uitleg op de proppen. Vóór we verhalen beginnen te vertellen, bieden we jou eerst een luisterend oor. Storylistening vóór storytelling.
Als geboren verhalenvertellers geloven we bij Hotel Hungaria in sterke verhalen, maar niet in sprookjes. Onze mosterd halen we deels uit ons buikgevoel, maar vooral uit data. Effectieve marketingcampagnes en impactvolle content voor B2C en B2B onderbouwen we steeds met meetbare resultaten.
Wil je de workflow van jouw video of audio postproductie vereenvoudigen? Dan ben je in het montagehuis aan het juiste adres. Het interne postproductiebedrijf van Hotel Hungaria heeft al meer dan 10 jaar ervaring met de productie van dailies (Dagelijkse kost), reality shows (Huis Gemaakt), non-fictie en docuseries (Onze Natuur), langlopende fictie (Hoodie), short form video’s (Toyota) en reclamespots (Vinted). Wat kunnen we voor jou betekenen?