Contact
Menu

Strategie

Voor we verhalen beginnen te vertellen, bieden we je iets heel belangrijk: een luisterend oor. Storylistening vóór storytelling als het ware. We luisteren naar onze klanten om ervoor te zorgen dat hun merk en hun publiek op dezelfde golflengte zitten. Dankzij een kristalheldere strategie. 

 
 
 
Strategie

Storylistening vóór storytelling

Een goed verhaal moet luisteraars boeien. En dus starten we eerst met een relevante strategie. Want enkel door op zoek te gaan naar de match tussen de noden en behoeftes van consumenten, en de oplossingen die merken daarvoor kunnen geven, gaan we ervoor kunnen zorgen dat de verhalen van onze klanten hun doel bereiken. We organiseren kwalitatieve en kwantitatieve research, hosten rondetafelgesprekken, doen concurrentieanalyses, workshoppen samen met onze klanten, etc. Alles om tot een duidelijke én impactvolle strategie te komen. 

 

Want die strategie is voor ons geen alibi om met mooie Engelse woorden het pad te effenen voor van de pot gerukte creaties. Nee, we willen als ondernemers - want dat zijn we tenslotte zelf ook - meedenken met onze klanten. We willen de noden en behoeften begrijpen op bedrijfsniveau en niet enkel op niveau van communicatie. Als we dat grotere verhaal - het hoe, wat en waarom - scherp kunnen stellen, zijn onze aanbevelingen ook veel scherper. In de eerste plaats om dat grotere verhaal te vertalen naar laagdrempelige en relevante content.

 

Maar onze service beperkt zich niet alleen tot communicatie: we helpen ook bij het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten, het bouwen van contentplatformen, het begeleiden van interne herstructureringen of het aantrekken van nieuwe werknemers.