Contact
Menu

Technologie

Als geboren verhalenvertellers geloven we bij Hotel Hungaria in sterke verhalen, maar niet in sprookjes. Onze mosterd halen we deels uit ons buikgevoel, maar vooral uit data. Effectieve marketingcampagnes en impactvolle content voor B2C en B2B onderbouwen we steeds met meetbare resultaten.

Technologie

Over bouwen gesproken: als je wil bouwen we nog veel meer. Websites en webshops bijvoorbeeld. De verzamelde data analyseren, interpreteren en optimaliseren we steeds tot op de laatste letters, euhm cijfers. Cijfers die helpen om jouw verhaal relevanter én menselijker te maken. Dat klinkt als een sprookje, maar dan wel eentje dat niet te mooi is om waar te zijn.

Lead generation en inbound marketing

Pavlov - niet te verwarren met de Pavlova van Dagelijkse kost - leerde het ons al: belonen werkt. En dat is ook zo in marketing. (Mensen zijn toch ook maar honden met twee benen?). Een ingevuld contactformulier met een telefoonnummer of een e-mailadres, een bezoek aan je website ... Het zijn allemaal gegevens van goudwaarde, en die verzamelen wij bij Hotel Hungaria voor jou via lead generation. Dat werkt zo: in plaats van te adverteren, belonen we je potentiële klanten met iets waardevols in de vorm van content die hen écht interesseert. Een verhaal waar ze oren naar hebben, een brochure, een e-book, een checklist, video, webinar of andere beloning met meerwaarde. Zie het als je eerste, niet opdringerige move die verleidt om spontaan kennis te maken met jouw merk. Met Onze Natuur, één van onze huismerken, willen we van elke Belg een ambassadeur van onze natuur maken. In ruil voor ongeziene stukjes content worden wij beloond met data. Die gegevens gebruiken we dan weer om de ogen van nog meer Belgen te openen. En die aanpak werkt beestig goed. Weet je, deel hier je gegevens als je meer wil weten over Lead Generation en Inbound Marketing. Dan belonen wij jou met ons beste Pavlova-recept. 

E-mailmarketing

To: <jou>

Subject: je lijst met e-mailadressen groeit dankzij lead generation, maar doet je relatie met potentiële klanten dat ook?

Bodytext: E-mailmarketing is er om te informeren, inspireren en connecteren met je doelgroep. Een creatieve en gepersonaliseerde nieuwsbrief is de ideale - en een goedkope - manier om je verhaal, producten en diensten te vertellen. En omdat vandaag iedereen een smartphone of tablet als postbus heeft, valt je boodschap altijd recht in de handen van je doelgroep. Ons team van content managers, designers, copywriters en digital experts zorgt voor relevante content en bepaalt de juiste lengte, tone of voice en timing voor jouw boodschap. Zit het er niet meteen boenk op? Dan gebruiken we de verzamelde data om te analyseren, evalueren en optimaliseren tot het helemaal goed zit. Hiervoor werken we met bestaande e-mail marketingtools zoals Mailchimp, Salesforce, Flexmail en Prezly. Heb je al een account of gebruik je andere e-mailsoftware? Dat passen wij ons aan en linken data en content netjes aan elkaar. Die e-oefening doen we voor Royco en SKM. Geloof het of niet, we kregen net deze e-mail van Dorien Loridan, Marketing Manager van GB Foods Belgium: “Gezien hun expertise op vlak van content en storytelling, weet Hotel Hungaria als geen ander onze merken een digitale smoel te geven. Deze samenwerking creëert dus niet alleen meer digitale conversies maar ondersteunt ook het imago van onze merken."

Signatuur: Meer weten? Hier klikken. Met vriendelijke groeten, de digitale experts van Hotel Hungaria.

Data & Intelligence

Mogen we je een geheim vertellen? Bij Hotel Hungaria zijn wij grote fan van Jambers. Niet van zijn lederen jekker, of zijn weelderig nektapijt. Wel van ‘s mans iconische vraag: wie zijn ze, wat doen ze en wat drijft hen? Dat willen wij - en jij vast ook - altijd van je publiek weten. Die harde data en meetbare informatie verzamelen we via publieke gegevens, marktonderzoek, AI, AB-testing, benchmarks, Google Analytics, etc. Zo kunnen we je Jambers-gewijs meer over je klanten vertellen: wie zijn ze, wat doen ze en wat drijft hen? Met die informatie weten we immers exact wat we beter wel en beter niet doen om je doelpubliek op het juiste moment, op het juiste kanaal en met de juiste content omver te blazen. Cijfers zijn dus minstens zo belangrijk als de letters voor een goed verhaal. En net zoals Jambers kan jouw merk zo altijd rekenen op hoge kijkcijfers.

E-commerce

België heeft een surfende bevolking. En dan hebben we het niet over de watersport. Als merk heb je dus maar beter een professionele plek op het web. Sterker nog: als je vandaag géén website of webshop hebt, besta je gewoon niet. Nu we het toch over golven hebben. Tijdens de eerste coronagolf riep kledingwinkel SKM de digitale hulp van Hotel Hungaria in. Op vijf dagen tijd bouwden én lanceerden we een nieuwe webshop, tot de nok gevuld met meer dan 200 merken en +10.000 artikelen. We zochten een webshopmodule die perfect matchte met het bestaande kassasysteem van SKM, en maakten er een heuse phygital ervaring van: een mooie samensmelting van physical en digital. Elke afdeling kreeg een video - zo leek het alsof je door de winkel wandelde. Via één-op-één videochatgesprekken bleven de de SKM-stylisten hun personal shopping dienst aanbieden. Uiteraard ontbrak een goed uitgedokterde SEA en social campagne met extra kledingtips, speciale acties en andere nieuwtjes niet. Het resultaat? Dankzij een sterk advertentie- en communicatieplan bereikte SKM 60% nieuwe - vooral jongere - klanten met de nieuwe webshop. Ook wanneer je webwinkel up and running is, blijven onze e-commerce experten alles opvolgen, en bijsturen. De resultaten tonen we je graag in onze uitgebreide reporting.

Zin om erin te vliegen?

We helpen je graag je plannen te realiseren. Laat ons hier weten voor welke uitdagingen je staat en onze experts nemen snel contact met je op.