Contact
Menu

Digital Content Manager

Hotel Hungaria is een Media- en Marketinghuis met expertise in storymaking. Wat we doen, gaat het klassieke verhalenboekje te buiten.  We maken niet gewoon een kookprogramma, we antwoorden op de vraag “Wat eten we vandaag?” met Dagelijkse kost. We promoten niet zomaar de boerenstiel, we maken alle Belgen #boerentrots. We nemen geen willekeurige podcast op, maar doen interviews met toonaangevende ondernemers en onderzoekers die De Tijd Vooruit zijn. 

Je leest het goed. Of het nu voor onze huismerken of voor onze vele klanten is, met een doordachte merkstrategie, sterke content en de juiste mix van kanalen laten we mensen een emotionele connectie maken met een merk. Dat is ons ding. Wat is het jouwe?

In ruil voor verfrissende ideeën die je door ons hotel laat waaien, krijg je van ons een pak instant ervaring, onbetaalbare knowhow en een aantrekkelijk paragraafje bij op je CV.

 

Jouw taken

  • Je draagt bij aan het definiëren van een content strategie en doet het nodige onderzoek om een samenhangend verhaal te creëren.
  • Je helpt de betrokkenheid van onze communities te vergroten door gesprekken te beheren.
  • Je werkt samen met het storytelling team voor het creëren van verschillende soorten inhoud voor sociale mediaplatformen en websites.
  • Je bepaalt en implementeert een content planning op sociale media kanalen, via nieuwsbrieven, websites, … steeds met SEO in het achterhoofd.
  • Je bewaakt, analyseert en evalueert de resultaten van campagnes en websites op sociale media.
  • Je identificeert digitale trends en zoekt naar mogelijkheden om ze in Hotel Hungariaprojecten te implementeren.

Jouw bagage

  • Je bent leergierig en hebt een ‘niks is onmogelijk’ mentaliteit.
  • Je bent communicatief.
  • Je bent een digitale native die alle relevante sociale media platformen onder de knie heeft (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, etc.) en je weet hoe je ze kunt implementeren om conversaties te starten.
  • Je bent een goede schrijver en je weet hoe je de ‘tone of voice’ moet aanpassen aan een specifiek publiek. 
  • Je bent taalvaardig. Een mondje  Frans en Engels zijn een plus.
  • Je weet welke soorten inhoud en formats online werken en je kan ideeën gemakkelijk communiceren.
  • Je kan visuals binnen een gedefinieerde branding selecteren (en maken). Basiskennis van Adobe Photoshop en Premiere zijn een plus.
  • Je hebt een creatieve, maar analytische geest.
  • Je kan meerdere projecten tegelijkertijd beheren.
  • Je hebt een flexibele werkhouding.