Contact
Menu

Account Manager

Hotel Hungaria is een Media- en Marketinghuis met expertise in storymaking. Wat we doen, gaat het klassieke verhalenboekje te buiten.  We maken niet gewoon een kookprogramma, we antwoorden op de vraag “Wat eten we vandaag?” met Dagelijkse kost. We promoten niet zomaar de boerenstiel, we maken alle Belgen #boerentrots. We nemen geen willekeurige podcast op, maar doen interviews met toonaangevende ondernemers en onderzoekers die De Tijd Vooruit zijn. 

Je leest het goed. Of het nu voor onze huismerken of voor onze vele klanten is, met een doordachte merkstrategie, sterke content en de juiste mix van kanalen laten we mensen een emotionele connectie maken met een merk. Dat is ons ding. Wat is het jouwe?

In ruil voor verfrissende ideeën die je door ons hotel laat waaien, krijg je van ons een pak instant ervaring, onbetaalbare knowhow en een aantrekkelijk paragraafje bij op je CV.

 

Jouw taken

  • Je leert 360° projecten en campagnes te beheren.
  • Je leert hoe je campagnebudgetten kan maken en beheren.
  • Je leert hoe je een back-timing maakt en opvolgt : zowel de interne planning als de versie voor de klant.
  • Je zorgt voor de communicatie met de klant
  • Je coördineert en houdt, samen met de ondersteunende afdelingen (design, creatie, digital, logistic,…),  toezicht op klantaccounts en hun projecten. 
  • Je neemt, samen met de Account Manager, deel aan  interne en externe vergaderingen.
  • Je wordt betrokken bij het strategische denken om de doelen van de klant te bereiken.

Jouw bagage

  • Je bent leergierig en hebt een ‘niks is onmogelijk’ mentaliteit.
  • Je bent communicatief.
  • Je hebt people skills.
  • Je bent gepassioneerd over de reclamewereld en branding. 
  • Je gelooft in de kracht van digitale marketing en storytelling.
  • Je begrijpt wat klanten zeggen als ze helemaal niets zeggen.
  • Je kan onafhankelijk en nauwkeurig werken.
  • Je bent een perfectionist en respecteert deadlines.
  • Je hebt een flexibele werkhouding.
  • Je begrijpt de operationele processen met betrekking tot het volledig servicen van de klant.
  • Mensen zien je vaak als een probleemoplosser en initiatiefnemer.
  • Je bent taalvaardig. Een mondje Frans en Engels zijn een plus.
  • Een rijbewijs B hebben is geen vereiste maar mooi meegenomen.