Contact
Menu

Hotel Hungaria viert 10 jaar Dagelijkse kost: van tv-programma naar 360° merk

Branding & Design
dagelijkse kost

20 september 2010. Op die dag sprak Jeroen Meus voor het eerst de woorden ‘Goedenavond en welkom bij Dagelijkse kost’ uit. Nu, 10 jaar later, inspireert hij nog altijd honderdduizenden kijkers per dag en schittert hij in een nieuwe imagospot op Eén. Maar hoe zorg je ervoor dat een schijnbaar eenvoudig televisieprogramma zo goed blijft scoren? Door verder te denken dan enkel televisie. “Het is de combinatie van sterke content, strategie én een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen” aldus Claire Selis, Business Director bij Hotel Hungaria.

Geschreven door

Lieke Lens

Lieke Lens

Head of Production Video

Zin om erin te vliegen?

We helpen je graag je plannen te realiseren. Laat ons via dit formulier weten voor welke uitdagingen je staat en onze experts nemen snel contact met je op.

Neem contact op