Digital Project Manager

Je kent Hotel Hungaria van Dagelijkse kost, Olly Wannabe, Onze Natuur, Goed Volk, Boerentrots, Beestig en nog veel meer. Hotel Hungaria is een Media- en Marketinghuis met expertise in storytelling, en storytelling is meer dan louter een verhaal. Mensen een emotionele connectie laten maken met een merk is een doordacht samenspel van merkstrategie, sterke content en de juiste kanalen. De mogelijkheden zijn legio: webplatformen, vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, boeken, campagnes, PR, events, winkelinrichting, e-commerce, gaming, VR. Het is echter de juiste content en de juiste mix van kanalen die mensen naar een merk brengt. Dat is wat wij doen, voor onze eigen merken maar vooral voor onze vele klanten zoals Toyota Europe, SKM, AVEVE, Umicore, Seb Calor en Test-Aankoop.

TalentSolliciteren

Wie ben je?

Iemand die perfect past bij de persoonlijkheid van Hotel Hungaria: gek van digitaal, punctueel, klantvriendelijk. Iemand die evenveel van onze verhalen houdt, als van ons. Maar ook iemand die nieuwe mogelijkheden ziet en opportuniteiten spot. M, V of X, iedereen is welkom om bij ons op Hotel te komen. Zolang je jezelf maar terugvindt in wat je nu gaat lezen …

 

Wat zal je doen?

Als Digital Project Manager bewaar je organisatorisch het overzicht en de correcte uitvoering van de aan jouw toegewezen digitale projecten.

Jouw profiel

  • Je werkt digitale concepten organisatorisch uit, en werkt hiervoor samen met de creatieve en strategische cel. Je ademt dan ook online en social.
  • Je combineert een flinke dosis strategisch inzicht met de aanpak van een Account.
  • Je spot opportuniteiten naar de klant toe, en bespreekt die met de rest van het team.
  • Je werkt graag en goed in teamverband, en consulteert en adviseert waar nodig.
  • Je kan omgaan met een gezonde dosis druk.
  • Je maakt een realistisch budget in functie van tijd en geld.
  • Je behoudt overzicht over het hele budget en kan schuiven indien nodig
  • Je stelt de globale planning van het project op, en bewaakt die ook.
  • Je plant de analyse, wireframing, design, programmatie en testing in volgens een projectmatige methode.
  • Je onderhandelt met partners en/of leveranciers zodat er kwaliteitsvolle, maar prijsbewuste contracten zijn.
  • Je stuurt interne en externe partners aan, en bent verantwoordelijk voor het vinden van alle noodzakelijke actoren en factoren van een digitaal project (hosting, designers, developers, domeinnamen, ssl-certificaten, materiaal, …).
  • Je vindt gemakkelijk je weg in verschillende CMS-systemen (Drupal, WordPress…)
  • Je hebt voldoende kennis van Google Adwords en Google Analytics en kan zelf SEA campagnes opvolgen.
  • Je hebt ervaring met mailingsystemen (Mailchimp, Flexmail..) voor de opmaak, distributie en rapportering van nieuwsbrieven.

We bieden jou

  • Een inspirerende en leuke werkomgeving.
  • Een contract van onbepaalde duur.

Solliciteren